|
Vánsza Zsolt - Velenczei Ádám
#88 SKODA
|
TURBO
 |
7:00.06
|
|
|
Vánsza Zsolt - Velenczei Ádám
#1 SKODA
|
L2
 |
7:05.05
|
+4.99 +4.99 |
|
Ungvári Péter - Ünnep András
#4 BMW
|
R6
 |
7:06.44
|
+6.38 +1.39 |
|
#91 VW
|
TURBO
 |
7:06.49
|
+6.43 +0.05 |
|
Biránti Lajos - Böröczky Gábor
#90 VW
|
TURBO
 |
7:11.40
|
+11.34 +4.91 |
|
Biránti Lajos - Böröczky Gábor
#3 VW
|
R6
 |
7:11.47
|
+11.41 +0.07 |
|
#2 VW
|
L2
 |
7:11.49
|
+11.43 +0.02 |
|
Huszár Roland - Gombás Bianka
#9 BMW
|
R6
 |
7:18.21
|
+18.15 +6.72 |
|
Baracsi Zsolt - Sóvágó Ádám
#95 BMW
|
RWD
 |
7:20.07
|
+20.01 +1.86 |
|
Petercsák Zoltán - Papp Andor
#O4 MITSUBISHI
|
Egyéb
 |
7:21.86
|
+21.80 +1.79 |
|
Petercsák Zoltán - Papp Andor
#7 MITSUBISHI
|
L2
 |
7:23.94
|
+23.88 +2.08 |
|
Biránti Dániel - Borbács Imre
#36 VW
|
R4
 |
7:25.09
|
+25.03 +1.15 |
|
#O3 BMW
|
Egyéb
 |
7:25.40
|
+25.34 +0.31 |
|
Biránti Dániel - Borbács Imre
#104 VW
|
FWD
 |
7:25.68
|
+25.62 +0.28 |
|
Osváth Bence - Osváth Zsolt
#5 BMW
|
R6
 |
7:27.51
10.00
|
+27.45 +1.83 |
|
#43 LADA
|
R4
 |
7:28.95
|
+28.89 +1.44 |
|
Bognár Dávid - Méreg Attila
#71 SUZUKI
|
R2
 |
7:29.25
|
+29.19 +0.30 |
|
Nagy János - Lakatos Májkül
#8 MITSUBISHI
|
L2
 |
7:30.47
|
+30.41 +1.22 |
|
#57 LADA
|
R3
 |
7:32.05
|
+31.99 +1.58 |
|
Bertalan Márton - Mózes Máté
#14 KIA
|
R6
 |
7:32.54
|
+32.48 +0.49 |
|
Leitner Tamás - Paudics Petra
#47 HONDA
|
R3
 |
7:32.97
|
+32.91 +0.43 |
|
Petercsák Zoltán - Papp Andor
#89 MITSUBISHI
|
TURBO
 |
7:35.25
|
+35.19 +2.28 |
|
#114 LADA
|
LADA
 |
7:36.30
10.00
|
+36.24 +1.05 |
|
Kosztolányi László - Slájer Fanni
#107 LADA
|
LADA
 |
7:37.09
|
+37.03 +0.79 |
|
Barbalits Benjamin - Mészáros Dorottya
#29 BMW
|
R5
 |
7:37.53
|
+37.47 +0.44 |
|
Hetyei Patrik - Pukler Dalma
#24 BMW
|
R5
 |
7:39.47
|
+39.41 +1.94 |
|
Barbalits Benjamin - Mészáros Dorottya
#100 BMW
|
RWD
 |
7:40.12
|
+40.06 +0.65 |
|
Englert Roland - Pájer Krisztián
#27 BMW
|
R5
 |
7:41.48
|
+41.42 +1.36 |
|
Simicska Attila - Pálinkás Rita
#37 OPEL
|
R4
 |
7:42.70
|
+42.64 +1.22 |
|
Ifj.Mázi Ferenc - Mázi Bálint
#116 LADA
|
LADA
 |
7:46.35
|
+46.29 +3.65 |
|
Csécsei József - Sindely Zsolt
#98 BMW
|
RWD
 |
7:46.77
|
+46.71 +0.42 |
|
#58 LADA
|
L1
 |
7:49.32
|
+49.26 +2.55 |
|
Oberling Attila - Oberling Dániel
#75 SUZUKI
|
L1
 |
7:50.30
|
+50.24 +0.98 |
|
#115 LADA
|
LADA
 |
7:50.59
|
+50.53 +0.29 |
|
Gattringer Martin - Schwaiger Kerstin
#62 LADA
|
R3
 |
7:50.66
|
+50.60 +0.07 |
|
Csécsei József - Sindely Zsolt
#26 BMW
|
R5
 |
7:51.28
|
+51.22 +0.62 |
|
Németh Balázs - Máté András
#15 VW
|
R6
 |
7:52.99
|
+52.93 +1.71 |
|
Lechner Johann - Kofler Mario
#63 LADA
|
R3
 |
7:54.36
|
+54.30 +1.37 |
|
Gács Gábor - Somodi Attila
#61 LADA
|
L1
 |
7:55.13
|
+55.07 +0.77 |
|
Ifj.Mázi Ferenc - Mázi Bálint
#64 LADA
|
R3
 |
7:55.14
|
+55.08 +0.01 |
|
Kosztolányi László - Slájer Fanni
#39 LADA
|
R4
 |
7:56.90
|
+56.84 +1.76 |
|
Pehely Balázs - Nedoba Gergely
#38 OPEL
|
R4
 |
7:56.93
|
+56.87 +0.03 |
|
Németh Bálint - Vass Gergely
#28 BMW
|
R5
 |
7:57.20
|
+57.14 +0.27 |
|
Bognár Roland - Borsfai Dávid
#72 SUZUKI
|
R2
 |
7:57.76
|
+57.70 +0.56 |
|
Herczog Gábor - Mike Zsolt
#54 LADA
|
R3
 |
7:57.93
|
+57.87 +0.17 |
|
#O1 SUZUKI
|
Egyéb
 |
7:58.14
|
+58.08 +0.21 |
|
Bognár Roland - Borsfai Dávid
#118 SUZUKI
|
FWD
 |
8:00.85
|
+1:00.79 +2.71 |
|
Putz Harry - Heszler Ferenc
#53 LADA
|
R3
 |
8:01.21
|
+1:01.15 +0.36 |
|
Putz Harry - Heszler Ferenc
#111 LADA
|
LADA
 |
8:02.51
|
+1:02.45 +1.30 |
|
#108 CITROEN
|
FWD
 |
8:02.53
|
+1:02.47 +0.02 |
|
Németh Bálint - Vass Gergely
#99 BMW
|
RWD
 |
8:02.67
|
+1:02.61 +0.14 |
|
Herczog Gábor - Mike Zsolt
#112 LADA
|
LADA
 |
8:03.33
|
+1:03.27 +0.66 |
|
Dombi Péter - Migács Krisztián
#12 VW
|
R6
 |
8:04.44
30.00
|
+1:04.38 +1.11 |
|
Berák László - Tiba Péter
#52 LADA
|
R3
 |
8:04.47
|
+1:04.41 +0.03 |
|
Magyar Szilárd - Boráros Zoltán
#97 BMW
|
RWD
 |
8:04.84
|
+1:04.78 +0.37 |
|
#60 LADA
|
L1
 |
8:06.28
|
+1:06.22 +1.44 |
|
László Dániel - Szabó Kevin
#119 SUZUKI
|
FWD
 |
8:06.65
|
+1:06.59 +0.37 |
|
Fehér Ádám - Tábori Bálint
#56 LADA
|
R3
 |
8:06.65
|
+1:06.59 |
|
#49 CITROEN
|
R3
 |
8:07.33
|
+1:07.27 +0.68 |
|
Faltusz Dávid - Moher László
#77 SKODA
|
R2/J
 |
8:08.23
|
+1:08.17 +0.90 |
|
Horváth Mátyás - Kalapács Zsolt
#123 FIAT
|
FWD
 |
8:08.46
|
+1:08.40 +0.23 |
|
Horváth Mátyás - Kalapács Zsolt
#76 FIAT
|
L1
 |
8:09.20
|
+1:09.14 +0.74 |
|
Matúz Zoltán - Nerhaft Bence
#79 SUZUKI
|
R2
 |
8:10.49
|
+1:10.43 +1.29 |
|
Tósoki Zsolt - Tósoki Gina
#67 LADA
|
R3
 |
8:10.98
|
+1:10.92 +0.49 |
|
Bognár Gábriel - Szántó Csaba
#121 SUZUKI
|
FWD
 |
8:14.46
|
+1:14.40 +3.48 |
|
Pichler Ádám - Osváth Bence
#23 BMW
|
R5
 |
8:16.31
30.00
|
+1:16.25 +1.85 |
|
Horváth Szabolcs - Kovács Bálint
#55 LADA
|
R3
 |
8:16.37
|
+1:16.31 +0.06 |
|
Krausz Domonkos - Szántai Kármen
#80 SUZUKI
|
R2
 |
8:16.56
|
+1:16.50 +0.19 |
|
Soha Zsolt - Micskó Róbert
#44 BMW
|
R4
 |
8:17.48
|
+1:17.42 +0.92 |
|
Puskás Patrik - Trényi Sándor
#50 CITROEN
|
L1/J
 |
8:18.46
|
+1:18.40 +0.98 |
|
Horváth Szabolcs - Kovács Bálint
#113 LADA
|
LADA
 |
8:19.10
|
+1:19.04 +0.64 |
|
Gergely József - Madar Gábor
#41 RENAULT
|
R4
 |
8:19.31
|
+1:19.25 +0.21 |
|
László Dániel - Szabó Kevin
#78 SUZUKI
|
R2
 |
8:20.23
|
+1:20.17 +0.92 |
|
Révhelyi Péter - Ifj.Révhelyi Péter
#103 BMW
|
RWD
 |
8:21.24
|
+1:21.18 +1.01 |
|
Zsejki Kornél - Markó Attila
#31 BMW
|
R5/J
 |
8:21.43
10.00
|
+1:21.37 +0.19 |
|
Németh Zoltán - Németh Gábor
#30 BMW
|
R5
 |
8:22.51
10.00
|
+1:22.45 +1.08 |
|
#120 SUZUKI
|
FWD
 |
8:24.37
|
+1:24.31 +1.86 |
|
#74 SUZUKI
|
R2
 |
8:24.44
|
+1:24.38 +0.07 |
|
Hock András - Varga Kázmér
#35 AUDI
|
R5/J
 |
8:26.44
10.00
|
+1:26.38 +2.00 |
|
Bognár Gábriel - Szántó Csaba
#73 SUZUKI
|
R2
 |
8:34.74
|
+1:34.68 +8.30 |
|
Puskás Patrik - Trényi Sándor
#109 CITROEN
|
FWD
 |
8:36.13
30.00
|
+1:36.07 +1.39 |
|
Révhelyi Péter - Ifj.Révhelyi Péter
#34 BMW
|
R5
 |
8:36.60
|
+1:36.54 +0.47 |
|
#126 AUDI
|
R5/J
 |
8:40.79
|
+1:40.73 +4.19 |
|
Haissinger Péter - Némethi Richard
#16 VW
|
R6
 |
8:42.50
|
+1:42.44 +1.71 |
|
Schmidt Balázs - Schmidt Ákos
#81 LADA
|
R3
 |
8:43.19
|
+1:43.13 +0.69 |
|
Szalai Richard - Vaszari Dániel
#20 AUDI
|
R6
 |
8:44.77
|
+1:44.71 +1.58 |
|
Schmidt Ákos - Schmidt Balázs
#122 LADA
|
LADA
 |
8:45.75
|
+1:45.69 +0.98 |
|
Fehér András - Fehér Cintia
#68 LADA
|
R3
 |
8:51.85
|
+1:51.79 +6.10 |
|
Nagy Róbert - Nagy Cintia
#45 OPEL
|
R4
 |
8:53.60
|
+1:53.54 +1.75 |
|
Mantler Pál - Kajári Rajmi
#66 LADA
|
R3
 |
8:57.95
|
+1:57.89 +4.35 |
|
Posta Zoltán - Molnár Hajnalka
#21 MERCEDES
|
R6
 |
8:59.54
|
+1:59.48 +1.59 |
|
Eördögh Gyula - Eödrögh Levente
#70 AUDI
|
R3
 |
9:00.32
|
+2:00.26 +0.78 |
|
Kacsora József - Tóth Balázs
#19 AUDI
|
R6
 |
9:03.13
|
+2:03.07 +2.81 |
|
#82 LADA
|
R2
 |
9:03.25
|
+2:03.19 +0.12 |
|
Bertalan Márton - Mózes Máté
#94 KIA
|
TURBO
 |
9:06.49
|
+2:06.43 +3.24 |
|
#124 LADA
|
LADA
 |
9:08.12
|
+2:08.06 +1.63 |
|
Balázs Kornél - Kiskuti Adrián
#83 TRABANT
|
R1
 |
9:16.38
|
+2:16.32 +8.26 |
|
Ürmös Tamás - Ürmös Gábor
#86 TRABANT
|
R1
 |
9:18.67
|
+2:18.61 +2.29 |
|
Szarvas Csaba - Szarvas Noel
#69 LADA
|
R3
 |
9:18.97
|
+2:18.91 +0.30 |
|
Nagy Zoltán - Basas Zsolt
#84 TRABANT
|
R1
 |
9:22.34
|
+2:22.28 +3.37 |
|
Nagy Cintia - Nagy Róbert
#125 OPEL
|
FWD
 |
9:23.73
|
+2:23.67 +1.39 |
|
#6 MITSUBISHI
|
L2
 |
9:23.94
|
+2:23.88 +0.21 |
|
Eördögh Levente - Eördögh Gyula
#127 AUDI
|
R3/J
 |
9:26.09
|
+2:26.03 +2.15 |
|
Molnár Csaba - Hegyi Roland
#40 BMW
|
R4
 |
9:43.51
|
+2:43.45 +17.42 |
|
Zubó Dávid - Horesta József
#85 TRABANT
|
R1
 |
9:46.22
|
+2:46.16 +2.71 |
|
Gerencsér László - Fülei Attila
#17 SEAT
|
R6
 |
9:51.32
|
+2:51.26 +5.10 |
|
Modrovics Mónika - Horváth Róbert
#51 HONDA
|
R3
 |
10:12.08
|
+3:12.02 +20.76 |
|
Baracsi Zsolt - Sóvágó Ádám
#22 BMW
|
R5
 |
10:40.79
|
+3:40.73 +28.71 |
|
Horváth Bence - Nagy Imre
#87 TRABANT
|
R1
 |
10:49.86
|
+3:49.80 +9.07 |
|
Schmidt Ákos - Schmidt Balázs
#46 LADA
|
R3
 |
11:56.57
|
+4:56.51 +1:06.71 |
|
#SC SKODA
|
Egyéb
 |
13:11.15
|
+6:11.09 +1:14.58 |
|
Bátyi Barnabás - Bátyi Róbert
#65 LADA
|
R3
 |
17:34.41
|
+10:34.35 +4:23.26 |